Στους ξένους διπλωμάτες πρώτη δράση εξωστρέφειας του «Ελληνικού Πρωινού» | Cretan Food News
Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2019

Στους ξένους διπλωμάτες πρώτη δράση εξωστρέφειας του «Ελληνικού Πρωινού»

Στους ξένους διπλωμάτες πρώτη δράση εξωστρέφειας του «Ελληνικού Πρωινού»

Πηγή:www.grhotels.gr

Την προστιθέμενη αξία που προσδίδει στον ελληνικό τουρισμό το πρόγραμμα του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος «Ελληνικό Πρωινό», κατέδειξε το ΞΕΕ σε ξένους πρέσβεις και διπλωμάτες, οι οποίοι υπηρετούν αυτήν την περίοδο τη θητεία τους στην Ελλάδα.

H πρωτοποριακή δράση εξωστρέφειας στην οποία «προσφέρθηκε»Ελληνικό Πρωινό από την ομάδα του σεφ Γιάννη Μπαξεβάνη, πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Life Gallery Athens.

Στην εκδήλωση, μεταξύ άλλων, παρευρέθηκαν ο πρέσβης της Βραζιλίας κ.Cesário Melantonio Neto, ο πρέσβης της Γαλλίας κ. Christophe Chantepy, ο πρέσβης της Ισπανίας κ. Enrique Viguera Rubio, ο πρέσβης της Κροατίας κ.Aleksandar Sunko, η πρέσβης του Λιβάνου κα Dona Barakat, ο πρέσβης της Νότιας Κορέας κ. SooSuk Lim, η πρέσβης της Πολωνίας κα Άννα Barbarzak και ο πρέσβης της Ρουμανίας κ. Lucian Fatu. Επίσης συμμετείχαν διπλωμάτες και εκπρόσωποι από τις πρεσβείες της Αργεντινής, της Αυστραλίας, της Γαλλίας,της Εσθονίας, της Ουκρανίας και της Τουρκίας.

Αναφερόμενος στη νέα πρωτοβουλία εξωστρέφειας του Ελληνικού Πρωινού, ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος κ. Αλέξανδρος Βασιλικός τόνισε : «Τα ελληνικά ξενοδοχεία που συμμετέχουν στο καινοτόμο πρόγραμμα του "Ελληνικού Πρωινού" γίνονται οι καλύτεροι πρεσβευτές στην υπηρεσία  της ποιοτικής πρωτογενούς παραγωγής και της ελληνικής γαστρονομίας. 
Σήμερα,  το ΞΕΕ δημιούργησε  την ευκαιρία για διπλωματία της γεύσης!

Πήραμε το πρωινό μας, το "Ελληνικό Πρωινό" μας, με πρέσβεις και διπλωμάτες στην Αθήνα που εκπροσωπούν χώρες με ιδιαίτερα σημαντικές αγορές για τον τουρισμό μας κι ανταλλάξαμε απόψεις για την περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας στον τομέα του τουρισμού που τόσα προσφέρει στη σταθερότητα, την ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή.
Στόχος μας είναι με δράσεις εξωστρέφειας, όπως η σημερινή,να προβάλλουμε ακόμη περισσότερο το "Ελληνικό Πρωινό" και να αναδείξουμε  την προστιθέμενη αξία της αυθεντικότητας στο ελληνικό τουριστικό προϊόν».